FAQ: Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de knop “Bestellen” te klikken. Klik vervolgens op “Bestel deze artikelen” om te betalen. Vul uw gegevens in en volg de volgende stappen. Pas wanneer u op de knop “Bevestig bestelling” klikt, wordt uw bestelling definitief.

Kan ik het naar een ander adres laten sturen? (cadeausuggestie)

Ja, dat is mogelijk. U kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres aan ons doorgeven door uw persoonlijke gegevens achter te laten. Er wordt geen factuur verzonden. Deze ontvangt u per e-mail.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is niet mogelijk om de bestelling te herroepen. Om de kosten laag te houden en de verzending snel te laten verlopen, verzenden wij alle pakketten rechtstreeks vanuit een distributiecentrum. Omdat pakketten niet worden gedistribueerd naar klanten in het distributiecentrum.

Ontvang ik een bericht als ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt per e-mail een orderbevestiging.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Dat kun je doen. Wij raden u aan contact met ons op te nemen.

Per e-mail: info@global-foodsupplements.com of per telefoon: +34 684-747841

Kan ik een product bestellen dat (niet meer) op jullie website staat?

Wij proberen ervoor te zorgen dat alle producten op de website op voorraad zijn. Als een product wordt verwijderd, betekent dit dat het product tijdelijk niet op voorraad is of niet meer in ons assortiment zit. Wij raden u aan contact met ons op te nemen.

Per e-mail: info@global-foodsupplements.com of per telefoon: +34 684-747841

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle producten die wij aanbieden zijn inclusief BTW

Betalingen

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

U kunt kiezen uit de volgende opties:

– Creditcard: Betaal met uw creditcard.

– MisterCash: Belgische betaalmogelijkheid

– HomePay: België.

– GiroPay: Duitsland.

– EPS: Oostenrijk.

– SofortBanking: Betaalmethoden Nederland, België, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Polen, Spanje, Zwitserland.

– PayPal: Betaal online via uw eigen bank.

– PayPal: Om in online winkels te betalen, heb je alleen het e-mailadres van de ontvanger nodig.

– Creditcard: Betaal met uw creditcard.

– Vooruitbetaling: U bepaalt zelf wanneer de factuur betaald wordt. Houd er rekening mee dat uw bestelling pas wordt verzonden na ontvangst van de betaling.

Uw betalingsverwerking is uitbesteed aan ons, Targetpay.com.

U moet een bestelling plaatsen door op te klikken om te bevestigen dat u de algemene voorwaarden accepteert.

Wordt de bestelling bij welke betaalmethode dan ook snel geleverd?

Ja, de uitzondering hierop is vooruitbetaling. Wij wachten hier tot wij de betaling ontvangen.

Levering

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor mijn bestelling?

Verzending buiten ES vanaf € 12,95 inclusief BTW.

De volgende landen ontvangen gratis verzending voor bestellingen boven € 80,00

Denemarken (behalve Faeröer en Groenland)
Duitsland
Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco)
Italië (behalve San Marino en Vaticaanstad)
Oostenrijk
Spanje (inclusief Balearen, behalve Canarische Eilanden)
Verenigd Koninkrijk (behalve Gibraltar en Kanaaleilanden)
Zweden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij streven ernaar om in samenwerking met DHL Express uw bestelling de volgende werkdag af te leveren op het afleveradres. Indien de bestelling vóór 17.00 uur ontvangen is, is dit in vrijwel alle gevallen mogelijk. Bestellingen buiten Spanje worden binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd. Indien u voor de optie “vooraf overmaken” heeft gekozen, houd er dan rekening mee dat dit maximaal 1 werkdag kan duren, aangezien wij de bestelling pas verzenden zodra wij het bedrag hebben ontvangen.

Wie zorgt voor mijn bestelling?

Verzending binnen Spanje en andere landen wordt uitgevoerd door DHL Express. Uw bestelling wordt overdag bij u afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?

Indien u op het moment van bezorging niet thuis bent, komt DHL Express opnieuw naar uw locatie. Indien u niet aanwezig bent, ontvangt u een bericht van DHL Express en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde DHL Express afhaalpunt.

Kan ik een afspraak maken voor bezorging?

Helaas is het niet mogelijk om een ​​bezorgafspraak te maken. Wij vertrouwen op de route van de DHL Express chauffeur.

Bezorgen jullie ook buiten Spanje? Ja, wij bezorgen ook buiten Spanje.

Retouren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u uw producten wilt retourneren, kunt u dit zonder opgave van reden doen binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending in ons magazijn:

Global Supplements Limited
Carrer de Sant Bartomeu 22

Verdieping 1 Deur 1

08870 Sitges (Barcelona) Spanje

(Het pakket kan een ander retouradres hebben, dit kan ook.)

Zorg ervoor dat u de factuur bijvoegt en laat ons per e-mail weten waar we het aankoopbedrag kunnen terugbetalen. De terugbetaling vindt plaats binnen 48 uur na ontvangst van de goederen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de verzendkosten voor het retourneren voor uw rekening.

Kan ik mijn bestelling op elk moment retourneren?

Ja, u heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op retour vervalt na 14 dagen. U dient de producten ongebruikt, onbeschadigd en compleet, indien mogelijk in de originele verpakking, te retourneren. Wij storten het aankoopbedrag binnen 48 uur na ontvangst van de goederen terug op uw rekening.

Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Indien u een product retourneert, wordt deze binnen 48 uur in behandeling genomen en verwerkt. Om uw retourzending zo snel mogelijk te kunnen verwerken, is het noodzakelijk dat u de factuur meestuurt en ons per e-mail het rekeningnummer verstrekt waarop het aankoopbedrag kan worden teruggestort.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd, wat kan ik doen?

Neem contact met ons op.

Per e-mail: info@global-foodsupplements.com of per telefoon: +34 684-747841

Claims

Hoe dien ik een claim in?

Als u niet tevreden bent, laat het ons dan weten via e-mail op info@global-foodsupplements.com of telefonisch op +34 684-747841. Wij bieden u binnen 48 uur een oplossing.